Hoezo dikke buik??? - Dikke buiken

brabbels fotowedstrijdPlaats hier een foto van je baby nog in de buik. Hoe gekker hoe leuker !
Voor de winnaar stelt ik en mama een speciaal mama pakket ter waarde van 75 euro beschikbraar vol met lekkere verwenartikelen voor na je zwangerschap !

Hoezo dikke buik??? Hoe dik kun je zijn van een 2-ling ?? Geloof me heel dik..... het resultaat mocht er ook zijn: we zijn dolblij met onze zoon van 8 en dochter van 7 pond !!

Hoezo dikke buik??? door sannekje

Hoe dik kun je zijn van een 2-ling ?? Geloof me heel dik..... het resultaat mocht er ook zijn: we zijn dolblij met onze zoon van 8 en dochter van 7 pond !!

Bekijk ook deze foto's !

 

Reacties op 'Loving you'

 

Voeg zelf een leuke reactie toe !

Jouw naam:
 

Meedoen met de wedstrijd !

Om mee te doen moet je je lid worden registreren of inloggen (bovenaan de pagina). Lid worden is supersimpel en in een paar tellen gedaan