Wij hebben 16 januari een dochter gekregen en Noemen haar Svënaya Dijkstra Zusje van Björnjan Dijkstra - Babyforum

Groeten Ericjan en Bianca Dijkstra .Uit Achlum Friesland (Gast) - schreef op 23-01 om 20:27
:-D
2 antwoorden en 49031219x bekeken
Birgit (Gast) - schreef op 23-01 om 20:47
Wow hee gefeliciteerd. Wat een mooie naam !

Liefs Birgit
Ericjan Dijkstra (Gast) - schreef op 24-01 om 11:23
O-)Dank je wel Birgit
lief van je .ja de enige in heel nederland met die naam die zo geschreven wordt.ja heel appart we zijn er super trots op ,en alles gaat naar wens .

liefs de Trotse pappa Ericjan:-D

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!