Hallo allemaal. Ik voel mij bevoorrecht als ik vertel dat ik na 1x en onz eerste poging een positieve test in mijn handen mocht hebben. Ik ben morgen precies 5 weken en ik voel me beter dan ooit. Ik voel me energiek, ik heb geen vreetbuien want mijn eetlust is gek genoeg juist minder?
In mijn naaste omgeving zijn er dames geweest, mijn zus met 2 miskramen en mijn schoonzus met een miskraam na 7 weken. Hierdoor staan mijn vriend en ik best wel bang in deze, wat zo een mooie tijd moet zijn. We durven er bijna niet van te genieten alhoewel ik mezelf hier juist toe dwing, omdat we zo bang jij dat we over drie weken geen hartje horen of dat het niet goed zit. Het voelt zegmaar als; to good to be true. Het gekke is dat ik het ene moment euforisch ben en het andere moment gek van onzekerheid, ik zou zo graag een kijkje nemen daarbinnen, het enige dat ik hoop is dat er een kindje groeit. Mijn omgeving heeft het al over een geslacht terwijl ik alleen maar denk, geslacht? Ik zie het als een kindje dat mij heeft uitgekozen en wat dat ook mag zijn, ik hoop dat het mijn kindje wordt.. ik moet nog 3 weken wachten tot de eerste echo. Zijn er tis van jullie om hier doorheen te komen met wat Meer gemoedsrust? Zijn er andere manieren om te kunnen weten dat het goed zit? Ik heb namelijk helemaal geen klachten, alleen wat puistjes en minder eetlust en een gevoelige borst. Niet neoemenswaaridige krampjes zie ik niet als klacht, dat hoort er volgens mij bij. Help een onzekere ‘mamma’ xx