Féliz, Félice of Faylize - Zwangerschapsforum

Anoniem (Gast) - schreef op 09-01 om 19:16
Féliz, Félice of Faylize? 
Bij een zus Lizzy.
10 antwoorden en 32939318x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 10-01 om 07:56
Iemand? 
Wij zijn namelijk al bijna 39 weken.
Ann (Gast) - schreef op 10-01 om 08:01
ik zou Félice nemen  
Anoniem (Gast) - schreef op 10-01 om 08:18
Ik ga ook voor Félice!
Agnes (Gast) - schreef op 10-01 om 10:55
Félice
Anne (Gast) - schreef op 10-01 om 10:57
Feliz doet mij denken aan kerst..
Ik zou voor felice gaan , super mooi!
Debby (Gast) - schreef op 10-01 om 15:56
Ik zou voor Féliz gaan. Lekker stoer
Nossa - schreef op 10-01 om 16:03
Feliz
Anouk (Gast) - schreef op 11-01 om 06:45
Félice 
Felize! (Gast) - schreef op 15-01 om 16:05
Ik zou voor Felize gaan, hele mooie naam!
Little Jack - schreef op 15-01 om 16:11
Felice vindt ik echt een prachtige naam en vind dit ook bij Lizzy passen.

Groetjes
Nathalie
www.littlejack.be

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!