Madée, Saar / Sara, Esmée of Carlijn - Zwangerschapsforum

Poll: Madée, Saar / Sara, Esmée of Carlijn


Madée
Saar / Sara
Esmée
Carlijn


Anoniem (Gast) - schreef op 13-02 om 07:13
Welke meisjesnaam
6 antwoorden en 32419746x bekeken
Hartje - schreef op 13-02 om 08:46
Mooie namen. Sarah vind ik ook mooi, saar of sara niet zo. Vandaar die niet gestemd. 
Anoniem (Gast) - schreef op 13-02 om 14:01
Carlijn en Esmée vind ik een beetje passé. Saar en Sara(h) zijn leuk, maar hoor je te veel. Madée vind ik heel leuk!
Anoniem (Gast) - schreef op 13-02 om 20:22
Saar of Sara vind ik heel mooi
Debby (Gast) - schreef op 13-02 om 22:18
Sara zo heet bijna iedereen tegenwoordig. 
Esmée passé. Madée leuk.
Carlijn leuk.
Blij ei - schreef op 18-02 om 09:02
Danee?
Good vibes only - schreef op 18-02 om 14:22
Ik twijfelde tussen Esmee en Madee, allebei leuk!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!