Esmee of Livana 'livvy' - Zwangerschapsforum

Poll: Esmee of Livana 'livvy'


Esmee
Livana 'livvy'


Anoniem (Gast) - schreef op 15-08 om 13:47
Kan niet echt kiezen . Hadden eerst de naam esmee maar vind deze naam nu niet leuk meer.En nu kwam ik deze naam tegen
3 antwoorden en 30175378x bekeken
Rose (Gast) - schreef op 15-08 om 14:55
Ik vind Esmee niet leuk en Livana echt verschrikkelijk, maar Livvy wel heel leuk!! Dus misschien Olivia ipv Livana en dan wel roepnaam Livvy?
Anoniem (Gast) - schreef op 15-08 om 16:53
Vind ook beide namen niet zo...
En Liva? 
B. (Gast) - schreef op 15-08 om 19:54
Esmee

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!