Welke naam zouden jullie kiezen? - Zwangerschapsforum

Anna en Hugo (Gast) - schreef op 25-05 om 17:49
Hallo allemaal!
Wij verwachten binnenkort ons eerste kindje. We zijn benieuwd welke naam jullie het mooiste of leukste vinden.
Het geslacht weten we nog niet. 

Meisje:
Loes 
Kaat
Brecht
Jet 

Jongen:
Roef 
Rijk
Loek
1 antwoord en 26439749x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 26-05 om 06:49
Loes/jet en Loek 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!