Kaat of Kato of Anke of Anse? WElke van de vier, help! - Zwangerschapsforum

Roos (Gast) - schreef op 26-02 om 14:17
welke verkiezen jullie en waarom?
11 antwoorden en 48236525x bekeken
Iza - schreef op 26-02 om 16:19
Ik zou gaan voor Kaat of Anke, maar vind ze allevier nogal ouderwets. Maar dat is mijn mening
Anoniem (Gast) - schreef op 26-02 om 19:31
Ik vind Kato helemaal leuk! Waarom? Tja, dat is en blijft denk ik gewoon een kwestie van smaak. Succes met kiezen!
Incognitaaa - schreef op 22-03 om 09:56
Ik vind ze geen van allen geweldig... Katy of Kate misschien?
Aafke - schreef op 08-04 om 17:24
Kato! echt een leuke naam!
kruimel - schreef op 22-04 om 14:31
Kato! Zou ik ook willen alleen vriendlief vind het niks
Simme (Gast) - schreef op 21-05 om 21:30
Kato! Staat als Cato op mijn lijstje..
Aoeth - schreef op 22-05 om 06:42
Kato is de enige die ik mooi vind klinken
drue - schreef op 22-05 om 10:05
ik vind anke nog wel gaan, maar allemaal niet op mijn lijstje. sorry.
Anoniem (Gast) - schreef op 22-05 om 16:06
Kato vind ik het pittigste. Anke vind ik wat hard. Dus Kato!
vicky - schreef op 22-05 om 18:28
kato is leuk , maar kaat hoor je minder
Sanne (Gast) - schreef op 23-05 om 11:14
Cato vind ik erg leukde rest vind ik echt te ouderwets sorry dat is mijn smaak

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!