Kunnen niet kiezen, wie helpt mee?! - Zwangerschapsforum

mommie2be (Gast) - schreef op 07-04 om 12:22
Hi,

Mn man en ik komen er niet uit:

Ivan, Olaf of Ivar....?
3 antwoorden en 46072905x bekeken
Iza - schreef op 07-04 om 20:39
Ik vind Ivar heel erg leuk!
Marion - schreef op 08-04 om 12:54
Alle 3 erg leuk zeg !
maar als ik moest kiezen zou ik voor Ivar gaan.
Irma (Gast) - schreef op 10-04 om 08:00
Ivan

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!