Is dit een indrooglijntje ? Of ben ik toch zwanger ? - Zwangerschapsforum

Powermommy - schreef op 10-10 om 10:48
Hallo allemaal.
Ik heb een vraagje.
Is dit een indrooglijntje ? Of ben ik toch zwanger ? Je ziet een heel licht paarse streepje en hij is niet grijs. Die test spreek is op zich best duidelijk vind ik alleen het is een dunne lijn/streep in plaats van zo dikke breede lijn/streep.
Alvast bedankt voor Julie reaktie ????
1 antwoord en 15099933x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 10-10 om 10:54
Ik zie het 2e streepje ook. Als het binnen de afleestijd is verschenen, dan maakt het niet uit hoe dik of duidelijk het streepje is. Gefeliciteerd!!!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!