hoi moeders en andere meiden ik ben 23 jaar en zwanger van mijn eerste kindje nu vind ik felicia mooi ik wil haar deze naam gaan geven maar ik wilden even vragen wat voor meisje zien jullie bij deze naam wat voor soort type meisje? groetjes sharita - Zwangerschapsforum

sharita (Gast) - schreef op 06-12 om 16:23
graag hoor ik van jullie wat voor soort meisje jullie voor je zien bij de naam felicia en wat voor soort type meisje dan weet ik beter of ik wil dat mijn dochter ook zo gezien wordt vandaar groetjes sharita
2 antwoorden en 46689955x bekeken
irma (Gast) - schreef op 07-12 om 09:46
Erg leuke naam!

Ik zelf houd van kort als lara of lisa
hoi (Gast) - schreef op 12-01 om 11:18
Ik heet phylicia, moet zeggen dat er altijd heel leuk gereageerd word op de naam en zelf ook een mooie naam vind. Er is niet echt een bepaald type met deze naam. Groetjes

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!