wie heeft er nog meer dan 3 kinderen?r dan 3 kinderen? Deel je erva - Zwangerschapsforum

Pien (Gast) - schreef op 29-11 om 21:30
Hoi, ik wil graag mijn verhaal met jullie delen.

Ik ben nu 21 en zwanger van een 2ling ik ben echt super blij. Ik heb zelf 4 kinderen. Dus de 5e en 6e komen eraan . Ik ben nu  30 weken dus de laatste lootjes komen eraan


Dit was mijn verhaal  


Gr.pien
7 antwoorden en 41331447x bekeken
jessie95 - schreef op 30-11 om 09:46
Hoe oud was je bij de eerste dan? En hoe oud zijn je 4 kinderen????
Pien (Gast) - schreef op 03-12 om 22:00
Hoi, ik was 16 bij de eerste
En die is nu 5
De tweede 4. (Hier was ik 17)
De 3e 2 jaar toes was ik 19
En de 4e is 1 toen was ik 20
jessie95 - schreef op 03-12 om 22:14
Wauw lekker vroeg haha is het niet zwaar?
Zo jong en dan al zoveel kinderen echt respect
madelene - schreef op 04-12 om 08:20
Nou ik doe het je niet na pfff zo drukte is niet aan mij besteed hahaha
Inderdaad respect.
Pien (Gast) - schreef op 04-12 om 20:57
Dank jullie wel
siep (Gast) - schreef op 07-12 om 13:05
Hoi

Hier is nummer vier onderweg. 31 weken zwanger.
De andere kids zijn 13,12 en 10. Wel bijzonder om nu een tweeling te krijgen lijkt me. Kijken je andere kinderen er naar uit? Hier wel.

siep
Anoniem (Gast) - schreef op 21-12 om 11:17
Ja, ze zijn nog jong natuurlijk maar de oudste drie kijken er wel naar uit.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!