Wat vervelend die onduidelijkheid!
Heb je veel pijn in je buik en bloedverlies? Als je rond de 10 weken zwanger bent, zou de baby ongeveer 6cm zijn, als die in je eileider bevind zou je waarschijnlijk wel pijn daarvan hebben
Misschien hebben ze de baby gemist op de echo dat die verstopt lag? Bij mij konden ze de kleine ook niet zien met uitwendige echo rond 8weken zwangerschap. Hebben ze inwendig of uiteinde echo gemaakt?
Wanneer mag je terug voor een echo?