Positief!
Ik vind het bijzonder om te zien hoe snel zoiets kan gaan,
om 3uur was ie duidelijk veel lichter haha! Zo snel is ie ook te missen dus
Lucky You ! Enjoy de komende dagen
Ja apart he hoe snel dat gaat,moet wel zeggen dat tie van vamiddag beetje fout was gegaan..had over de vensters geplast weet niet of dat wat uit maakt maar las ergens dat dat dan de test kan beïnvloeden,wou eigenlijk morgen pas een test doen maar vriendlief zei doe er gewoon nog 1 haha
Is ook de eerste keer na 4maanden dat ik een positieve test in handen heb ga er niet vanuit dat het gelijk deze maand raak is maar is wel fijn om dit dan tezien