wel of geen positieve zwangerschapstest? - Zwanger worden forum

gast591 (Gast) - schreef op 08-08 om 14:52
Goedemiddag, 

Ik heb vanmiddag twee zwangerschapstesten gedaan en ik twijfel of ik nou wel of geen plusje zie. Het zou heel leuk zijn als het positief zou zijn! Wat denken jullie?
1 antwoord en 38930508x bekeken
galgo_mom - schreef op 08-08 om 15:30
Heb je mss een foto?

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!