Wie wil er meekijken ? Zwtest! - Zwanger worden forum

Yasmien (Gast) - schreef op 29-11 om 18:06
Hey!

Heb vanmiddag een testje gedaan. Urine was niet helemaal geconcentreerd , zit op 11dpo  wie wil meekijken, ik dacht wel wat te zien en een vriendin ook.

Xx

6 antwoorden en 37840510x bekeken
Yasmien (Gast) - schreef op 29-11 om 18:11
niemand?
s - schreef op 30-11 om 11:55
Op de zwart wit versie meen ik iets te zien misschien moet je de test even uit elkaar halen dan kun je het beter zien op de foto
s - schreef op 30-11 om 11:56
?ik heb het zo gedaan zag zelf ook iets vaags maar ja het is afwachten !
s - schreef op 30-11 om 11:56
vlinder - schreef op 14-12 om 10:46
Ja ik zie wel wat! Hoe is het afgelopen?? 

Liefss
Gall - schreef op 19-12 om 17:18
Ik zie niet heeel veel... miss morgen nog een keer doen?
En hoe doen jullie die foto's in het negatief zetten? :$

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!