Zwanger of niet? - Zwanger worden forum

AdelienB - schreef op 12-03 om 18:05
Dag iedereen! 
Ik heb een vraag over een positieve zwangerschapstest.
Even ter info: In september 2016 ben ik gestopt met NUVARING. 
Mijn cyclus kwam mooi op gang met een regelmatige tijdspanne van 33 dagen tot 35 dagen.
Mijn laatste cyclus was echter maar 28 dagen. 
Nu heb ik vandaag een zwangerschapstest gedaan omdat ik me al een tijdje nog goed voelde. Deze was positief. 
Nu is mijn vraag: Kan ik hopen op een bevrucht eitje of niet? Ik heb deze test eigenlijk voor mijn normale cyclus veel te vroeg gedaan, ongeveer 3 dagen, maar volgens mijn laatste cyclus ben ik een 2 tal dagen over tijd. 
Ikzelf weet niet wat te geloven en ik wil niet te hard van stapel lopen.

Alvast bedankt voor de feedback.
Groetjes! 
1 antwoord en 36721722x bekeken
Mamakim - schreef op 13-03 om 05:18
Heb je een foto en ochtend urine mee getest. 
Lijkt mij positief is zwanger 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!