Zwanger?! - Zwanger worden forum

Kel (Gast) - schreef op 10-03 om 16:55
Hallo allemaal,
Mijn vriend en ik zijn nu een half jaar bezig om zwanger te worden, elke maand die test. Zo spannend.... zou het dan nu toch zo zijn of zie ik het verkeerd. Zie een heeeeel licht tweede streepje. Wat vinden jullie? 

Liefs 
3 antwoorden en 32071919x bekeken
Hartje - schreef op 10-03 om 17:24
Ziet er goed uit
---- - schreef op 10-03 om 18:05
Ik vind het een duidelijke streep hoor gefeliciteerd !!!
Nell* - schreef op 10-03 om 18:10
Dat is inderdaad duidelijk! Gefeliciteerd!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!