Ben ik zwanger?? - Zwanger worden forum

silvermoon - schreef op 28-06 om 12:26
IIBen ik zwanger? 6 dagen voor nod!

Action early test en kruidvat 2v10!!
2 antwoorden en 30739590x bekeken
Sandujour - schreef op 28-06 om 12:51
Hey! Ik zie heel vaag wel een streepje maar zou echt even een paar dagen wachten en dan opnieuw testen. 6 dagen voor NOD is wel heel vroeg. Ik hoop het voor je!
Moedertjuh - schreef op 28-06 om 13:32
Je kan iedere dag even testen, bij mij liepen ze ook vanaf 8/9 dpo iedere dag op. Maar hierop zie ik het niet zo goed. Misschien is het in het echt beter te zien. 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!