Kan er mij iemand helpen? - Zwanger worden forum

Brabbel - schreef op 13-01 om 13:16
Hoi!
Heb vorige maand(nu 2whalf/3w geleden)  mijn menstruatie niet gehad. Zwangerschapstest was  negatief. Nu wou ik vandaag een ovulatietest gebruiken en was die positief terwijl ik mijn eisprong niet moet hebben.. zie foto..Heb nu ook een 2dagen ietwat bruinverlies wat ook weer raar is...
Hoe kan dit, iemand enig idee? 
4 antwoorden en 28092149x bekeken
Limo - schreef op 13-01 om 13:21
De ovulatietest is als positief als de teststreep gelijk aan of donkerder is dan de controlestreep. Deze is dus nog niet positief.
Moedertjuh - schreef op 13-01 om 19:19
Het kan 2 dingen betekenen, of je gaat toch richting je LH piek, dan zou je door moeten testen, dan zal je m nog wat op zien lopen waarna deze afneemt. Of je bent toch zwanger, ze worden namelijk ook positief bij een zwangerschap. Dan word het streepje ook donkerder maar neemt niet af zoals bij een eisprong. 
Brabbel - schreef op 14-01 om 06:06
Dag clautjuh, 
Bedankt Voor je reactie! 
Woensdag gynecoloog...Ben benieuwd.
Zou mij langs de ene kant verbazen dat er nu plots wel een eisprong zit aan te komen ook al heb ik last van wat bruinverlies...
Anoniem (Gast) - schreef op 14-01 om 07:58
Of aanloop naar ei of en aan je oud bloed verliest te zien denk ik dat je gewoon ongesteld gaat worden. Bij veel vrouwen is er altijd wel een streep te zien.

Deze is zeker niet positief. De lijn moet minimaal even donker zijn.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!