Zwanger of niet? - Zwanger worden forum

Anoniempje! - schreef op 22-01 om 08:46
Ik heb vanmorgen een zwangerschaps test gedaan. Ik zie een heel licht streepje maar wel iets buiten de 5 minuten. De test is van de action. Ben ik nu zwanger of niet? 
8 antwoorden en 27974947x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 22-01 om 08:49
Jazeker!! Van harte gefeliciteerd en geniet er van! Wat een mooie dag!
Anoniempje! - schreef op 22-01 om 09:07
Hallo, danku wel voor de reactie. Ik had alleen een foutje gemaakt bij het typen. Het was iets buiten de 5 minuten 
Moedertjuh - schreef op 22-01 om 11:25
Nou deze is wel positief hoor, gewoon doortesten om te zien of de streepjes oplopen. Maar voorzichtig alvsst gefeliciteerd.
Anoniem (Gast) - schreef op 22-01 om 11:32
Gefeliciteerd!
Anoniem (Gast) - schreef op 22-01 om 16:14
Jeeeej wat een mooie dag!
Anoniem (Gast) - schreef op 22-01 om 16:15
Hahahah geniet ervan dalijk lig je elke ncht wakker haha (net als mij)
s - schreef op 23-01 om 18:13
Dit is duidelijk! Gefeliciteerd 
baby4 - schreef op 30-01 om 09:09
En??

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!