Toch echt positief!!?? - Zwanger worden forum

vera - schreef op 08-11 om 06:21
Ik denk dat hij toch echt positief is wat denken jullie?? Ik hoop zo zit nu in ronde 11 na twee miskramen..

Liefs mij 
12 antwoorden en 24631865x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 08-11 om 06:49
Deze is positief!!!!
Babytje4 - schreef op 08-11 om 09:15
Ja hoor proficiat 
Anoniem (Gast) - schreef op 08-11 om 10:11
Ja! Gefeliciteerd! Goede zwangerschap gewenst.
stéfanie - schreef op 08-11 om 12:49
Proficiat !! Hop dat deze keer alles goedmaken gaan! 
vera - schreef op 10-11 om 15:32
Vandaag weer een test gedaan, de lijn was veel lichter. Ik heb verder nergens last van en mijn menstruatie is nog nergens te bekennen. Maar ik maak me toch echt zorgen
vera - schreef op 11-11 om 05:12
Gisteravond toch nog even een test
Anoniem (Gast) - schreef op 11-11 om 06:42
Och meis vreselijk! Ik teste in de ochtend lichter als in de middag. Heel appart. Dit was wel voor mijn nod. Inmiddels is ze 3. 

Je hebt nu een mooie test in handen. Hou het voor jezelf daarbij. Je kunt helaas niet anders dan afwachten. 

Heel veel sterkte. 
Orchidea - schreef op 11-11 om 07:26
Gefeliciteerd!! Je bent zwanger hoor, spannend blijft het toch even. succes in deze komende weken...
Denise Kerber - schreef op 11-11 om 16:42
Jaaaaa, wat een supergoed nieuws! Gefeliciteerd, je bent zwanger! Voor jou nu extra spannend in de komende weken, succes! 
vera - schreef op 13-11 om 13:36
Even opnieuw een test gedaan wel van een ander merk maar volgens mij loopt het hcg goed op of niet? 
FiFi - schreef op 13-11 om 14:09
Deze zijn duidelijk positief hoor! 
Proficiat! 
Anoniem (Gast) - schreef op 13-11 om 14:20
Ja duidelijk positief! Gefeliciteerd!!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!