Iemand ervaring met een Licht streepje op de kruidvat 2v5 testen? - Zwanger worden forum

Prisjeem - schreef op 10-04 om 10:16
Ik heb vanochtend deze test gedaan en er verscheen een Licht streepje, iemand hier ervaring mee? 
3 antwoorden en 22979007x bekeken
Daisy - schreef op 10-04 om 11:35
Een streepje wil zeggen zwanger, dus proficiat  De komende dagen nog eens testen en normaal moet de kleur intenser worden. Ik duim voor jou. Hoe ver zit je nu?
Prisjeem - schreef op 10-04 om 12:02
Daisy, klopt het dat er geen foto bij staat? Ja ben van plan te wachten tot maandag of dinsdag als het me lukt haha! 
Prisjeem - schreef op 10-04 om 14:05
dit is de foto krijg 'm er niet goed op, in 't echt wel iets beter te zien! 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!