Zou t ???? - Zwanger worden forum

Heid1981 - schreef op 29-08 om 20:31
Zou dit een indrooglijntje zijn of mag ik toch hopen ???????? verscheen wel binnen de 5 min
5 antwoorden en 21201022x bekeken
Heid1981 - schreef op 29-08 om 20:34
Most15 - schreef op 30-08 om 06:10
Hij is nog wel erg licht! Wanneer is je NOD?
Susanna - schreef op 30-08 om 16:17
Ik zie indd een heel licht streepje 
JJ888 (Gast) - schreef op 31-08 om 08:32
Ik zie idd een heel licht lijntje. Benieuwd wanneer je NOD is..
Orchidea - schreef op 31-08 om 09:48
Hoezo denk je dat dit een in droog lijntje is? Heb je hem wel binnen de voorgeschreven tijd afgelezen? Zo niet, ja dan is dit een in droog lijn. Action geeft namelijk altijd indoor lijnen na afleestijd.

Als je hem binnen de geloof 5 min, af hebt gelezen is hij zeer licht positief. Test over twee dagen nog eens om te zien of hij oploopt!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!