Voorgedrukt lijntje of positief? - Zwanger worden forum

Orchidea - schreef op 18-10 om 11:29
Ik zou deze niet als positief beschouwen. Ik vind hem te dun, en te grijs na mijn mening helaas een typische indrogen, toch.. 
Je zou die van Kruidvat 2V5 eens kunnen proberen. Deze reageren al vanaf 8 HCG. Succes, hopelijk ben je alsnog zwanger
2 antwoorden en 20430410x bekeken
Lizz - schreef op 19-10 om 12:12
Ik sluit me bij Orchidea aan, hij is dun, grijs en staat wat scheef. Lijkt op een indroger.
Je kan het morgen of overmorgen nog eens proberen 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!