Zie ik echt iets?! - Zwanger worden forum

Mommie26 - schreef op 12-02 om 08:49
8 antwoorden en 18657996x bekeken
Joyce2021 - schreef op 12-02 om 10:23
Welke CD zit je? Ik zie een heel licht lijntje, maar dat zegt nog niet meteen wat. Probeer kruidvat 2 voor 5 euro testen anders, die werken perfect 
Mommie26 - schreef op 12-02 om 12:05
Helaas zijn ze hier bij de kruidvat steeds uitverkocht. 
Maar ook niet meer nodig gok ik. Heb lichte krampjes en hevig rommelende darmen en bruin verlies zag ik net. Dus me menstruatie komt eraan denk ik. Eigenlijk zou ik morgen ongesteld moeten worden. Wel apart want afgelopen maanden komt menstruatie juist later. 
En toch balen want ik heb al week rommelende darmen veel moe en hoofdpijn , kat laat me geen seconde met rust en zoveel jeuk op me rug en buik (had ik ook bij me dochtertje) 
Anoniem (Gast) - schreef op 12-02 om 13:00
Ik zie niks sorry. En als je morgen je nod is zou hij toch al wel duidelijker moeten zijn. 

Zijn de 2/5 niet online te bestellen?
Mommie26 - schreef op 12-02 om 13:43
Jaa op normale cyclus gerekend. Maar zoals ik aangaf is afgelopen 2  maanden me menstruatie ook later geweest. 
En ja zijn online te bestellen maar duurt 3 werkdagen voor je ze binnen heb of kan halen.  Maar waarschijnlijk niet meer nodig.
Anoniem (Gast) - schreef op 12-02 om 14:31
Als je van de langste uit gaat wanneer zou dan je nod zijn?
Mommie26 - schreef op 12-02 om 15:38
Woensdag de 17e
Anoniem (Gast) - schreef op 13-02 om 08:43
Dan ben je nog erg vroeg met testen. Je moet eigenlijk altijd van je langste cyclus uit gaan. Tenzij die heel lang terug is
Mommie26 - schreef op 14-02 om 15:00
Helaas toch menstruatie doorgekomen 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!