Wat is jullie ervaring ? - Zwanger worden forum

fox - schreef op 04-09 om 16:32
Duss ik heb zondag 29-08-2021 mijn iui we hadden niet zo veel hoop want de kwaliteit van mijn man was niet goed….. ik voel me al de hele week misselijk naja sinds woensdag en buik pijn en dacht achja waarom niet een test doen. Dus deed ik de normale van de action. Nu zie ik een vaag streepje en dat heb ik nog noooooit eerder gehad met de action. Wat denken jullie indroog streepje ? Ik vind het zelf namelijk erg vroeg. 

Sorry voor hoe die er uit ziet maar heb de omhuls alles er afgehaald hahaha. De test is van de 09:00 en de foto van 18:00 maar tijdens de aflees tijd zag ik hem al hij is alleen nu duidelijker 
8 antwoorden en 15557502x bekeken
popje - schreef op 05-09 om 05:26
Hey Fox, ik zie geen testje! :-)
fox - schreef op 05-09 om 06:11
popje - schreef op 05-09 om 07:08
Ik zie ook een lijntje! Alleen idd wat vroeg. Heb je een pregnyl spuit gekregen? 
fox - schreef op 05-09 om 09:24
Ja… zou dat het nog kunnen zijn? ik heb hem vrijdag 27-08-2021 om 22 uur gespoten. Vanochtend nog een zelfde test gedaan maar van een andere doos en het zelfde resultaat 
fox - schreef op 05-09 om 10:10
Oh ik zie net dat ik vrijdag ovitrelle moest prille ik weet niet of dat het zelfde is 
popje - schreef op 05-09 om 15:43
Hey fox, sorry lieverd maar dat zit nog gemakkelijk 12 dagen in je urine, dacht ik...
Nog even afwachten tot het eruit is dus! 
fox - schreef op 05-09 om 18:50
Dankjwel voor je antwoord popje ik was dat even vergeten ???? zijn al zo lang bezig naja 2,5 jaar en al verschillende trajecten gehad dat je soms even dingen vergeet hahaha 
popje - schreef op 06-09 om 07:06
Hihi dat snap ik Fox! Ik ben zelf ook sinds 2017 bezig...
Nu net het geluk gehad om voor de 2e keer zwanger te mogen zijn. 
Hopelijk is het deze keer wel een plakker. :-)

Ik wens jou heel veel succes toe! 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!