Duss ik heb zondag 29-08-2021 mijn iui we hadden niet zo veel hoop want de kwaliteit van mijn man was niet goed….. ik voel me al de hele week misselijk naja sinds woensdag en buik pijn en dacht achja waarom niet een test doen. Dus deed ik de normale van de action. Nu zie ik een vaag streepje en dat heb ik nog noooooit eerder gehad met de action. Wat denken jullie indroog streepje ? Ik vind het zelf namelijk erg vroeg.
Sorry voor hoe die er uit ziet maar heb de omhuls alles er afgehaald hahaha. De test is van de 09:00 en de foto van 18:00 maar tijdens de aflees tijd zag ik hem al hij is alleen nu duidelijker
Ja… zou dat het nog kunnen zijn? ik heb hem vrijdag 27-08-2021 om 22 uur gespoten. Vanochtend nog een zelfde test gedaan maar van een andere doos en het zelfde resultaat
Dankjwel voor je antwoord popje ik was dat even vergeten ???? zijn al zo lang bezig naja 2,5 jaar en al verschillende trajecten gehad dat je soms even dingen vergeet hahaha
Hihi dat snap ik Fox! Ik ben zelf ook sinds 2017 bezig...
Nu net het geluk gehad om voor de 2e keer zwanger te mogen zijn.
Hopelijk is het deze keer wel een plakker. :-)