Te laat of op tijd deze maand? Help, zie foto! - Zwanger worden forum

Gall - schreef op 21-09 om 11:25
Willen jullie eens meekijken? 

Ik ben best bang dat wij te laat waren met vrijen dez e maand… omdat ik denk dat mijn ei al gesproken is op de 18e en ik daarna (paar uur later) pas seks heb g ehad. Aangezien het sperma best lang onderweg is, ben ik bang dat ik mn ei heb misgelopen 

Graag reacties!
2 antwoorden en 15327336x bekeken
R.V (Gast) - schreef op 22-09 om 18:10
Hoeft niet hoor! Ik heb gelezen dat je eitje tot 24 ongeveer kan blijven leven, dus er is hoop????
Succes met afwachten!
Kiki (Gast) - schreef op 22-09 om 20:37
Hoeft zeker geen verkeken kans te zijn hoor. Veel mensen houden er juist te vroeg mee op. Wie weet.  succes! 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!