Ben ik zwanger?! - Zwanger worden forum

sabrine99 - schreef op 04-11 om 12:57
Hoii! 
Wie kan mij helpen!! Ik heb 2 keer getest met de CB ultravroeg. De een was op 31-10 en de ander vandaag 04-11. Is dit positief?? Want de streep verscheen pas binnen of net na 10min. Bij beide testers. Alvast bedankt! 
2 antwoorden en 14767523x bekeken
Orchidea - schreef op 04-11 om 14:51
Na aflees tijd moet je een test (helaas) als negatief beschouwen. Deze Plus, streep testen van Clear Blue geven vaak na aflees tijd “vals” positieve test resultaten.

Je zou eens met een Kruidvat 2 voor 5 of een vroege test van de Action kunnen testen? Deze gaan vanaf 10 HcG! Succes.
Nijntje - schreef op 04-11 om 15:07
De plusjes testen van cb en Kruidvat zijn helaas vaak vals positief bij zo’n licht tuurstreepje ik zou action proberen

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!