HCG waarde oké ? - Zwanger worden forum

hoopopeenwonder - schreef op 27-10 om 12:40
Hallo allemaal 

Ik zit nu in mijn vierde ronde ovulatieinductie met pregnyl en letrozole. 
Gisteren was ik zes dagen overtijd en heb ik bloed laten nemen. Daar kwam een hcg waarde uit van 177. Ik vroeg me af of dit Niet te laag is ? Ik zou nu ongeveer vier a vijf weken zijn . 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!