een prinsje of een prinsesje? - Babyforum

Sandra1989 - schreef op 30-12 om 17:03
Hi ik ben nieuw op deze site/forum, gezellig!
En ik kom ook meteen met een vraag,
dit is onze grote trots, en mijn nieuwsgierigheid is groot,
wat denken jullie mbt de nub theorie, is dit een meisje of een jongetje?
1 antwoord en 46571895x bekeken
marleen (Gast) - schreef op 31-12 om 09:04
op gevoel een prinsje

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!