Kindje 15 maanden maar wil niet lopen, is dit normaal? - Babyforum

kareshma789 - schreef op 27-09 om 12:23
Mijn dochter is 15 maanden, ze staat al en kan al een aantal stappen los zetten. Ze weigert uit haar eigen te lopen, is dit normaal?
3 antwoorden en 29688924x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 30-09 om 22:42
Ja, waarschijnlijk vind ze het gewoon nog een beetje eng. Je kunt wel met haar oefenen door haar met iets wat ze leuk vind te stimuleren naar je toe te lopen en dan steeds een stukje verder te gaan staan. Maar uiteindelijk zal ze pas echt los gaan lopen wanneer zij er klaar voor is, en dat kan heel plotseling en heel snel gaan dan.
Maar ze kan staan en ze kan een paar stappen los zetten dus ik zou me niet teveel zorgen maken nog. 
proud_mommy - schreef op 01-10 om 06:04
Is normaal, je kunt haar helpen. Haar handjes vast houden of een wagentje kopen (kinderwagentje bijvoorbeeld) elk kind ontwikkelt op zijn of haar tempo. Voor je het weet rent ze door het huis en moet je haar achter aan rennen.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!