It's a boy <3 11-1-2019 15+2 weken <3

Kitty
Wat leuk, een kleine jongen!!! <3 gefeliciteerd xxx
Jenny00
Ik kwam even spieken hoe het met je zwangerschap gaat, dus nu zie ik dit leuke nieuws! Hoop dat alles goed gaat met jou en dat je heel hard aan het genieten bent van jullie kleine ventje in je buik <3 X
Voeg zelf een leuke reactie toe !
Heb je vragen over je bevalling of wil je lezen wat anderen meemaken? kijk dan in het forum