Deb Deb Deb

helaas, Deb heeft nog geen welkomstekst geschreven

Laat een berichtje achter voor Deb

Deb
Hoi allemaal! Ik zal mijzelf even voorstellen. Ik ben Deb en ben 31 jaar. Ben sinds 7 jaar samen met mijn lieve vriend. Wij hebben in juli dit jaar helaas met 5,5 week een miskraam gehad. Nu 2 maanden later zijn wij gelukkig opnieuw zwanger. Helemaal blij! Ik had wat bruin bloedverlies en daarom heb ik 2 dagen geleden een echo mogen maken en daar was het al een kloppend hartje te zien! Ben zo gelukkig maar heb tegelijkertijd heel veel zorgen. Dit heeft toch te maken met de miskraam. Ik ben nu om precies te zijn 6 weken en 4 dagen zwanger.

 

Voeg zelf een leuke reactie toe !

Jouw naam: