essia
hoi,
ik zit wat in onzekerheid! ik ben 7 dagen over tijd, ik heb sinds 3 dagen krampen in me onderbuik me borsten zijn onwijs gevoelig en opgezwollen. mijn bovenbenen doen pijn. ik heb het gevoel dat ik zwanger ben heb gister een test gedaan maar was negatief. ben zo angstig en vraag me niet waarom. ik heb 5 zwangerschapstesten besteld. ben zo onzeker, ik heb ook zo last van me onderrug. wat moet ik doen? ohja, en ik heb zo een last van witte afscheiding gehele dag door. sorry voor details! groetjes mij
Voeg zelf een leuke reactie toe !