Hoi dames, ik zal me even voorstellen. Ik ben Jess ik ben 26 en wij zijn vanaf januari gestopt met de pil en zullen aan onze 6e clomid 50mg poging beginnen. Aangezien ik pcos heb, oftewel ik maag geen eisprong aan. Ik hoop dat ik niet lang meer hoef te wachten want de gynaecoloog had het over IUI of gonadotrofines. Heeft iemand ook al zoveel pogingen gehad?
jess1988 wil graag zwanger worden sinds Tuesday 31 December 2013.