Hallo lieve mensen ![]()
Ik zal me even voorstellen, ik ben Jill 29 jaartjes oud en momenteel in verwachting van ons eerste kindje ( een jongetje ).
Na 3 jaar proberen werd ik maar niet zwanger. Na tich keer naar de dokter te zijn geweest kwam de conclusie mevrouw u heeft endomitriose.
En mijn man zijn zaad werkte niet goed.
Ik werd gelijk aan de pil gezet en mocht geen enkele bloeding meer laten komen.
Er werd meteen besloten dat we samen voor een ivf behandeling moesten gaan.
Na een pittige periode werden er uiteindelijk 6 eicellen weg gehaald.
Waarvan maar 1 goede was overgebleven, deze hebben ze ook teruggeplaatst en is wonderbaarlijk genoeg blijven zitten.
We zijn helemaal in de zevende hemel en verheugen ons op de komt van ons klein mannetje.
De zwangerschap verloopt momenteel op en neer, dan weer klachten dan niet.
Ook in het ziekenhuis gelegen wegens uitdroging.
gelukkig misselijkheid nu onder controle.
Voor de rest mag ik niet klagen.
24 september is de uitgerekende datum spannend!!!!
Voeg zelf een leuke reactie toe !
Welkom op de pagina van Jill en Kevin! Hier vind je alle openbare informatie over Jill en Kevin haar baby's zwangerschap foto's en nog veel meer!