Janssensk janssensk janssensk

Joepie!!! Een positieve zwangerschapstest gedaan! Ik heb ondertussen al bloed laten trekken bij de huisdokter en zou 5-6 weken zwanger zijn! Dolgelukkig ben ik! We gaan trouwen in september 2017 en eigenlijk was de planning om daarvoor al zwanger te worden! Gelukt!!! ;-) en heel Snel want ben eind november gestopt met de pil! We willen het nog niet tegen onze ouders en familie zeggen maar ik wil er heeeeeel de dag over praten! :-)

Laat een berichtje achter voor janssensk

 

Voeg zelf een leuke reactie toe !

Jouw naam: