Alissa Alissa Alissa

Hallo iedereen. Ik ben nu 6 maanden bezig om zwanger te worden maar tot heden helaas nog geen resultaat. Voel wel soms van alles maar dat komt dan weer uit op een teleurstelling.. Nu heb ik sinds paar weken hoofdpijn en af en toe misselijk. Maar heb ook al aantal dagen krampen(voelt als ongi krampen) dus dat werkt nogal tegenstrijdig... Hebben jullie ook langer kramp gehad('inesteling') en dat je zwanger bleek te zijn? Ik moet as maandag ongesteld worden en ben zo ongeduldig!

Laat een berichtje achter voor Alissa

 

Voeg zelf een leuke reactie toe !

Jouw naam: