Ctje ctje ctje

Hallo,ik begin overmorgen met mijn 1ste ronde Clomid,de gynae schreef de 100mg voor en zei me 1per dag te nemen vannaf de 3de dag tem de 7de dag van mn maandstonden.Bij de apotheek hebben ze me Clomid 50mg meegegeven en gezegd dat ik er dan maar 2per dag moest nemen,heb dit voor het zekerste gecheckt maar kon de gynae niet aan de telefoon krijgen maar zn secretaresse zei me van dan idd 2pilletjes te nemen.Nu lees ik hier zeer veel verschillende dingen en ben ik echt niet meer zeker.

Geheimpje

Geheimpje is geboren op Thursday 20 July 2017 en is een een jongen of een meisje.

Over Geheimpje

 

Laat een berichtje achter voor ctje

 

Voeg zelf een leuke reactie toe !

Jouw naam: