Hallo,ben Begga en ben nog maar 4weekjes zwanger met het gedacht een spiraal te hebben maar was door een bloeding meegevloeit...en uiteindelijk is het toch een Godsgeschenk dat we nu samen(mijn allerbeste mateke,ons eerste zoontje Seb en co ;-)een baby mogen verwachten ;-) hopelijk voor al de mama's dat ons nieuwe leven in onze buik hun best doen om groot en gezond te worden ;-) Veel geluk en liefde toegewenst xxx hopelijk volgen er snel enkele leuke reacties....
Voeg zelf een leuke reactie toe !