5 weken en 6 dagen zwanger maar helemaal geen symptonen - Zwangerschapsforum

geheimpje (Gast) - schreef op 09-03 om 17:26
Ik heb nergens last van geen eetlust niet vaker naar de wc geen groeiende borsten helemaal niks voel me totaal niet zwanger maar ik heb wel positievezwangerschap testen snap er niks van en ben erg onzeker ook geen bloedverlies gehad wie heeft raad voor mij
2 antwoorden en 48186340x bekeken
Nijntje86 - schreef op 09-03 om 18:06
Hoi Geheimpje,

Ik had precies het zelfde. Geniet maar van je geen kwaaltjes hebben er zijn genoeg die van alles misselijk worden enzo. Het zwanger voelen komt nog wel. Wanneer je de kleine ziet op de echo, wanneer je buik groter word. Ik ben nu 22 weken geen kwaaltjes gehad in de eerste periode en heb nu compleet zwanger zijn gevoel. Het komt wel

Liefs Nijntje
geheimpje (Gast) - schreef op 09-03 om 18:11
Hoi nijntje hartstikke bedankt voor je reactie je heb me toch weer éen beetje hoop gegeven heb 10 april pas me eerste echo ik laat het je wel weten hoe het is gegaan nogmaals bedankt en geniet van je zwangerschap

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!