alweer 29 weken ken niet w8ten to ze er is 2de kindje - Zwangerschapsforum

michelle van denberg (Gast) - schreef op 18-01 om 09:10
ken niet w8ten tot ze er is hoop dt ze blijf zittuh wnt heb last vn harde buiken en bloedverlies mar verder gaat alles gewoon goed gelukkig en jullie allemaal kenne jullie ook niet w8ten
gr michelle
1 antwoord en 49030279x bekeken
levy1 - schreef op 18-01 om 10:57
Idd wij kunnen ook niet wachten!

S6 verder

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!