Féline Rosalyn of Féline Fayen - Zwangerschapsforum

Poll: Féline Rosalyn of Féline Fayen of Féline Valerie ( wij komen er niet uit


Féline Fayen
Féline Rosalyn
Féline Valerie


Anoniem (Gast) - schreef op 23-09 om 20:06
De namen voor een jongen hebben we, maar we komen er niet uit bij een tweede naam voor een meisje. Wat vinden jullie?
10 antwoorden en 41894960x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 23-09 om 20:25
Féline Rosalyn vind ik het mooist!

Fayen vind ik minder....
gerbera - schreef op 23-09 om 20:28
Bedankt anoniem!
Emily (Gast) - schreef op 24-09 om 04:38
Feline Rosalyn loopt lekkerder en is mooier!
Julie (Gast) - schreef op 24-09 om 06:41
Ik vind Feline Rosalyn ook het leukst!!
Hummel (Gast) - schreef op 24-09 om 06:47
valerie
- schreef op 24-09 om 06:55
Rosalyn
Emme (Gast) - schreef op 24-09 om 08:12
heb gestemd op Valerie. Rosalie vind ik mooier dan Rosalyn. Vayen ook prima naam.
gerbera - schreef op 24-09 om 17:11
Super dames! Rosalie vinden we idd ook mooi. Bedankt voor jullie stemmen.

Nog meer dames?
ii (Gast) - schreef op 24-09 om 20:12
Ik zou Valérie kiezen.
Irma 1987 - schreef op 25-09 om 16:35
Rosalyn

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!


Brabbels maakt gebruik van cookies. Cookies worden gebruikt om inhoud en advertenties te personaliseren, sociale media features toe te voegen en ons webverkeer te analyseren. Wij delen informatie over het gebruik van Brabbels met onze social media partners, adverteerders en analytics. Zij kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die over jou is verzameld via verschillende services of websites. info / verbergen en toestaan