Dankjewel voor de reacties! Ja ik twijfel er zelf ook over of Lux en Lenn niet te veel als jut en jul klinkt in combinatie met Lou. Dex is een naam die je tegenwoordig heel vaak hoort, vandaar dat we zaten te denken aan Dez.
Dez-> niet zo mooi, komt bij mij geknutseld over. James-> super naam! Mooi, stoer, maar toch ook naam van klasse.
Lenn-> mooi, maar wel een beetje simpel in vergelijking met de andere namen
Lux-> nee, niet mijn smaak
Lennox-> ook niet mijn smaak
Brabbels maakt gebruik van cookies.
Cookies worden gebruikt om inhoud en advertenties te personaliseren, sociale media features toe te voegen en ons webverkeer te analyseren. Wij delen informatie over het gebruik van Brabbels met onze social media partners, adverteerders en analytics. Zij kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die over jou is verzameld via verschillende services of websites.info / verbergen en toestaan