Stoere (unieke) namen - Zwangerschapsforum

Tjipp (Gast) - schreef op 09-05 om 19:04
Iemand nog ideeën voor stoere meiden en jongens namen?
1 antwoord en 39798838x bekeken
K00 - schreef op 11-05 om 20:16
Tja, wat vind je stoer?
Ik vind bv Bobbie, nikki en kris heel gaaf voor een meisje.

Jongens euh. Dex? Duuk, rover of is dat te?
Noud, vik,

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!