Jezebel, Delilah, Lolita - Zwangerschapsforum

loes (Gast) - schreef op 30-07 om 17:09
Hallo allemaal,

Gewoon voor de leuk even een ander soort vraag. Er zijn van die namen die ik best mooi vind, maar vanwege de associatie nooit zal kiezen.

Denk aan Jezebel, Delilah, Lolita.

Wat vinden jullie?
1 antwoord en 39009435x bekeken
ikke1983 - schreef op 08-08 om 07:08
Dat is voor iedereen persoonlijk denk ik, en lastig om hier op het forum even je ongezouten mening over te geven.
Het is smaak. Wil dus niet zeggen dat iedereen dezelfde associatie heeft bij bepaalde namen.
Als iedereen gewoon een naam kiest welke hij/zij mooi vindt, dan is het goed toch?

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!