Noë, meisje of jongen? - Zwangerschapsforum

Anoniem (Gast) - schreef op 18-10 om 23:04
Hallo,
Ik kwam de naam Noë tegen en vroeg me af of jullie het eerder een jongensnaam of meisjesnaam vinden. Op het internet vind ik dat het voor beide kan. 
Ik vind het een super leuke naam voor een jongen, een echte kanshebber maar wil eerst wat meningen aangezien dat ik twijfel of het niet te unisex is? 
7 antwoorden en 38276225x bekeken
Lot - schreef op 18-10 om 23:08
Mijn eerste gedacht was meisjesnaam, maar nu ik er even over nadenk vind ik het best oke voor een jongen. Alleen de puntjes vind ik zo meisjesachtig dus ik zou Noé schrijven, is volgens mij dezelfde uitspraak
Anoniem (Gast) - schreef op 19-10 om 05:17
Noë klinkt mij meer als een meisje naam. Ik zou zelf voor een jongen eerder voor noa gaan. Maar het zou best allebei kunnen 
Anoniem (Gast) - schreef op 19-10 om 06:32
Ook ik denk eerst aan een meisje.
Anna (Gast) - schreef op 19-10 om 11:31
Ik dacht ook dat het een meisjesnaam was...
Anoniem (Gast) - schreef op 19-10 om 19:17
Meisje. Sorry!
Anoniem (Gast) - schreef op 19-10 om 19:18
Noël vind ik trouwens wrl weer een jongensnaam!
Bianca - schreef op 19-10 om 20:24
Ik dacht ook meteen aan een meisje sorry

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!