Jule, Kiek, Noov of Mint - Zwangerschapsforum

Poll: Jule, Kiek, Noov of Mint


Jule
Kiek
Noov
Mint


Anoniem (Gast) - schreef op 24-11 om 21:17
Wat zeggen julie
3 antwoorden en 37885177x bekeken
Emily (Gast) - schreef op 25-11 om 05:35
Jule en Mint zijn echt super! Jule klinkt lief, Mint klinkt stoer. Je hoort ze allebei niet veel, dus 2 unieke namen! 
Kiek en Noov vind ik prima, maar Jule en Mint veeel leuker!
Anoniem (Gast) - schreef op 25-11 om 08:26
Helemaal eens met Emily.
Noov en Kiek zijn in mijn ogen afkortingen voor Nova en Kiki. En Kiek is in het dialect kijk.
Emme (Gast) - schreef op 26-11 om 20:29
Wat een heerlijke naam is Mint zeg! nog nooit eerder gehoord, maar prachtig! ik zeg doen! 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!